For vi som synes at Call of Duty 4 eie CS oppi ræva
torsdag 19. februar 2009
satan lol
det går ræva me den bloggen hær loololol haha:):):):)
onsdag 11. februar 2009
cod4 vs cs
Alle vet at
Call
of
Duty
4
modern
warfare
eie
CS
.
selv om
CS
er et bra
LAN
spill er
CoD
4 det beste.
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Om meg
lars
Vis hele profilen min
vi som enig med hverandre
Bloggarkiv
▼
09
(2)
►
02/08 - 02/15
(1)
▼
02/15 - 02/22
(1)
satan lol